نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه الغدیر یزد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

رحلت دانشمند بزرگ، فیلسوف مجاهد، فقیه متبحّر، مدرس مبرّز و استاد برجسته حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان، طلاب و مردم ولایتمدار استان یزد و خصوصاً به بیت مکرم و فرزندان گرامی آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجاتش را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم. ان شاءالله خداوند متعال ایشان را با اولیاء طاهرینش محشور بگرداند و مردم عزیز ما را قدردان زحمات ایشان قرار دهد.
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی رحلت آیت الله العظمی علامه محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه):

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

در دهه بصیرت، میثاق با ولایت و شب شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی بار دیگر در سوگ فقیه انقلابی، فیلسوف مجاهد، عمار ولایت، آیت الله العظمی علامه محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) نشست.

توصیف این عالم جلیل القدر را فقط می‌توان در کلام گهر بار ولایت جستجو نمود. عالمی که همواره در عمر با برکتشان در محور حق، انقلاب و ولایت بوده و شاگردان فراوانی برای تشکیلات آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت نمودند.

عالمی بصیر که علاوه بر مبارزات قبل از انقلاب، در فتنه‌ها و برهه‌های بعد از انقلاب که توسط عوامل داخلی و خارجی طراحی می‌شد، عمار گونه از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع نموده و راه حق را برای همه تبیین نمودند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام عزه)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت معظم ایشان، اساتید، طلاب، شاگردان، بسیجیان و مردم عزیز استان یزد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بیت معظم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار